اس ام اس خنده دار92
تاریخ : پنج شنبه 3 مرداد 1392
نویسنده : مهدی

Home icon

 

اس ام اس خنده دار 92

 

 



توی تاکسی نشسته بودم خانوم کناریم گفت : اقا هر جا ممنون باشید پیاده میشم...
ملت قاطی کردن بخدا


از شما چه پنهون چن شبیه مادرم(همون ننه ) مریضه و من بلند میشم سحریو حاضر میکنم:)
لامصب حسی که پشت قابلمه و غذا کشیدن به آدم دس میده به هیتلر موقع اعزام کل قواش به شوروی با اون عظمتش دس نداد:) در ضمن من پسرم


خواهر زادم امده میگه دای واسم گیم تو کامپیوتر میزنی میگم باشه حالا برو بعد میزنم برگشته میگه کامپیوترت بخوره به سرت جونت در بیاد بعد فرار میکنه به مامانش میگه داییم فوش داد بهم فک وفامیل داریم


سوالی که از بچگی تا حالا ذهن منو مشغول کرده ...
.
.
.
داخل نون خامه ای چطوری پر میشه ؟


تک زنگ چیست؟
.
.
.
.
با خبر شدن دو گدا از هم


اون دنيا خدا نميپرسه مدل ماشينت چيه؟ ميپرسه چند تا پياده رو سوار كردي؟ قابل توجه دختر خانمهايي كه نميدونن نيت پسرها خيره


طبق تحقیقات من مهمترین عامل طلاق ازدواجه


دیشب بابام رفت مسافرت اومدم درجه کولـــــــــــــــر رو زیاد کنم برق رفت!!!!!!!!!!!!!!!!!!
.
.
.
.
.
کلید اسرار:این قسمت :سوِء استفاده 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: جک واسمس خنده دار , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/